Sibiu, Dorului, nr. 20, et. 2, cam. 11

0740 313 302 / 0744 592 614

contact@crearefirme.ro

ÎNFIINȚARE SOCIETATE COMERCIALĂ

Cum ar fi să iți faci firmă și să prezinți doar actul de identitate?

Restul documentelor le pregătim noi.

Infiintare societate comerciala

Servicii Oferite

Consultanta

Inființare societate comercială

Consultanta

Înmatricularea pfa, întreprindere individuală şi întreprindere familială

Consultanta

DESPRE AUTORIZAȚII și obținere avize funcționare

Informatii utile

Acte necesare

Acte necesare

Înființare societate comercială

Cum ar fi să iti faci firma și să prezinți doar actul de identitate? Restul documentelor le pregătim noi.

CE VA CONȚINE DOSARUL întocmit de noi:

Rezervare nume firmă

Copie CI conformă asociați/administratori

Contract comodat/închiriere

Statut/act constitutiv

Cerere înregistrare completă

Vector fiscal bifat corespunzător

Anexă investiție străină(pt cetățeni străini)

Declarație de autorizare CF. legii 359/2004 în funcție de specificul activității

Acord vecini(la nevoie)

Declarație îndeplinire condiții legale(asociat administrator)

Specimen de semnătură(administrator)

Dovadă capital social(dacă se dorește)

Declarație privind beneficiarii reali

*actele de mai sus le vom pregăti noi în totalitate.

În concluzie, clientul trebuie:

  1. Sa aibă buletinul/pașportul.
  2. Să se gândească la 3 denumiri de firmă
  3. Să ne spună care va fi obiectul principal și cele secundare ale firmei(în cuvinte), sediul social și ce activități dorește să desfășoare și unde-la sediu sau în afara lui.
  4. Să stabilim capitalul și administratorii
  5. Să ne furnizeze un nr de cadastru dacă dorește ca noi să obținem extrasul de carte funciara online.(la nevoie)

Acte necesare

Înmatricularea pfa, întreprindere individuală şi întreprindere familială

Cum ar fi să iți faci firmă și să prezinți doar actul de identitate? Restul documentelor le pregătim noi.

Ce trebuie să conțină dosatul: 

Rezervare nume

La Oficiul Registrului Comerţului O FACEM NOI.

Pentru sediul profesional

Adresa unde va fi stabilit sediu social. La nevoie obtinem noi extras CF.

Contract de închiriere sau comodat cu proprietarii/coproprietarii

Trebuie sa conmunice datele proprietarilor-coproprietarilor si IL REDACTAM NOI.

Acordul asociaţiei de proprietari

Dacă activitatea se desfăşoară în apartament la bloc – se solicită la nevoie.

Copie carte de identitate

Certificata pentru conformitate.

Copie ultimul act de studii sau copii documente care atestă pregătirea sau experienţa profesională

Trebuie certificat de notorietate emis de Primărie pentru producătorii agricoliin functie de caz. STABILIM IMPREUNA CE ACTIVITATI NECESITA DEPUNERE PREGATIRE PROFESIONALA SI CARE NU NECESITA.

Specimen de semnatura

Il redactăm noi.

Întreprinderea familială:

Acord de asociere, procură de reprezentare, actele care atestă gradul de rudenie LE REDACTĂM NOI.

Declarație model 2 conform Legii 359/2004

O redactăm noi

Cerere de înregistrare

O REDACTĂM NOI.

Anexă fiscală

O redactăm noi

Declarație conform art 9 alin 2(1) din OUG nr.44/2008

Aprobată prin Legea 182/2016, că nu se desfășoară activitate la sediu o redactăm noi.

Declarație privind îndeplinirea condițiilor legale

O redactăm noi.

În concluzie, clientul trebuie:

  1. Să aibă buletin/pasaport valabil
  2. Să comunice ce activități vrea sa desfasoare si sa aiba copii calificare profesională(diplome în funcție de ce activităti desfăsoară, stabilim împreună activitățile); maxim 5 activități pentru PFA, 10 activități pt. II

Informații

DESPRE AUTORIZAȚII și obținere avize funcționare

Autorizația se obține doar dacă se desfățoară activitate în spațiul respectiv.

Informații ultile:

Autorizare sanitară și sanitar -veterinară se obține de la DSP-DSVP

în speță pentru magazine alimentare, restaurante, cantine.

Avizul de mediu-APM

– pentru activități economice care au impact asupra mediului(de exemplu prelucrarea lemnului, vopsitorii auto)

Obținerea autorizației PSI

– pt activități economice care implică nr. mare de angajați, de clienți și spatii extinse(ex.centre comerciale, restaurante, unități hoteliere, baruri, depozite, etc)

Obținerea autorizației de la ITM privind protecția muncii

– se obține în cazul în care vor exista angajați.

Obținerea avizului reclamă luminoasă

Se obține de la PRIMĂRIE.

Obținerea avizului pentru difuzarea de muzică

În cafenele, baruri, restaurant, se obține de la ORDA.

Obținerea certificatului de clasificare a unității de cazare

Pensiuni, hoteluri – se obține de la Ministerul Dezvoltarii Regionale și Administrației Publice(MDRAP)

Obținerea avizului de la Ministerul de Interne și autorizație de la Inspectoratul Teritorial Județean de Poliție

În cazul firmelor de Pază și protecție.

Obținerea autorizației de funcționare de la Banca Națională

În cazul caselor de schimb valutar.

Obținerea avizului de la Comisia de Supraveghere a Asiguratorilor

În cazul firmelor de asigurare/reasigurare.

Abrevieri:
DSV-DIRECTIA SANITAR-VETERINARA / DSP-DIRECTIA SANITARA PUBLICA / ITM-INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA / APM-AGENTIA DE PROTECTIE A MEDIULUI.

Suna acum