ÎNFIINȚARE SOCIETATE COMERCIALĂ
Cum ar fi să iți faci firmă și să prezinți doar actul de identitate?
Restul documentelor le pregătim noi.
Servicii Oferite
Consultanta
Inființare societate comercială
Consultanta
Înmatricularea pfa, întreprindere individuală şi întreprindere familială
Consultanta
DESPRE AUTORIZAȚII și obținere avize funcționare
Informatii utile
Acte necesare
Acte necesare
Înființare societate comercială
Cum ar fi să iti faci firma și să prezinți doar actul de identitate? Restul documentelor le pregătim noi.
CE VA CONȚINE DOSARUL întocmit de noi:
Rezervare nume firmă
Copie CI conformă asociați/administratori
Contract comodat/închiriere
Statut/act constitutiv
Cerere înregistrare completă
Vector fiscal bifat corespunzător
Anexă investiție străină(pt cetățeni străini)
Declarație de autorizare CF. legii 359/2004 în funcție de specificul activității
Acord vecini(la nevoie)
Declarație îndeplinire condiții legale(asociat administrator)
Specimen de semnătură(administrator)
Dovadă capital social(dacă se dorește)
Declarație privind beneficiarii reali
*actele de mai sus le vom pregăti noi în totalitate.
În concluzie, clientul trebuie:
- Sa aibă buletinul/pașportul.
- Să se gândească la 3 denumiri de firmă
- Să ne spună care va fi obiectul principal și cele secundare ale firmei(în cuvinte), sediul social și ce activități dorește să desfășoare și unde-la sediu sau în afara lui.
- Să stabilim capitalul și administratorii
- Să ne furnizeze un nr de cadastru dacă dorește ca noi să obținem extrasul de carte funciara online.(la nevoie)
Acte necesare
Înmatricularea pfa, întreprindere individuală şi întreprindere familială
Cum ar fi să iți faci firmă și să prezinți doar actul de identitate? Restul documentelor le pregătim noi.
Ce trebuie să conțină dosatul:
Rezervare nume
La Oficiul Registrului Comerţului O FACEM NOI.
Pentru sediul profesional
Adresa unde va fi stabilit sediu social. La nevoie obtinem noi extras CF.
Contract de închiriere sau comodat cu proprietarii/coproprietarii
Trebuie sa conmunice datele proprietarilor-coproprietarilor si IL REDACTAM NOI.
Acordul asociaţiei de proprietari
Dacă activitatea se desfăşoară în apartament la bloc – se solicită la nevoie.
Copie carte de identitate
Certificata pentru conformitate.
Copie ultimul act de studii sau copii documente care atestă pregătirea sau experienţa profesională
Trebuie certificat de notorietate emis de Primărie pentru producătorii agricoliin functie de caz. STABILIM IMPREUNA CE ACTIVITATI NECESITA DEPUNERE PREGATIRE PROFESIONALA SI CARE NU NECESITA.
Specimen de semnatura
Il redactăm noi.
Întreprinderea familială:
Acord de asociere, procură de reprezentare, actele care atestă gradul de rudenie LE REDACTĂM NOI.
Declarație model 2 conform Legii 359/2004
O redactăm noi
Cerere de înregistrare
O REDACTĂM NOI.
Anexă fiscală
O redactăm noi
Declarație conform art 9 alin 2(1) din OUG nr.44/2008
Aprobată prin Legea 182/2016, că nu se desfășoară activitate la sediu o redactăm noi.
Declarație privind îndeplinirea condițiilor legale
O redactăm noi.
În concluzie, clientul trebuie:
- Să aibă buletin/pasaport valabil
- Să comunice ce activități vrea sa desfasoare si sa aiba copii calificare profesională(diplome în funcție de ce activităti desfăsoară, stabilim împreună activitățile); maxim 5 activități pentru PFA, 10 activități pt. II
Informații
DESPRE AUTORIZAȚII și obținere avize funcționare
Autorizația se obține doar dacă se desfățoară activitate în spațiul respectiv.
Informații ultile:
Autorizare sanitară și sanitar -veterinară se obține de la DSP-DSVP
în speță pentru magazine alimentare, restaurante, cantine.
Avizul de mediu-APM
– pentru activități economice care au impact asupra mediului(de exemplu prelucrarea lemnului, vopsitorii auto)
Obținerea autorizației PSI
– pt activități economice care implică nr. mare de angajați, de clienți și spatii extinse(ex.centre comerciale, restaurante, unități hoteliere, baruri, depozite, etc)
Obținerea autorizației de la ITM privind protecția muncii
– se obține în cazul în care vor exista angajați.
Obținerea avizului reclamă luminoasă
Se obține de la PRIMĂRIE.
Obținerea avizului pentru difuzarea de muzică
În cafenele, baruri, restaurant, se obține de la ORDA.
Obținerea certificatului de clasificare a unității de cazare
Pensiuni, hoteluri – se obține de la Ministerul Dezvoltarii Regionale și Administrației Publice(MDRAP)
Obținerea avizului de la Ministerul de Interne și autorizație de la Inspectoratul Teritorial Județean de Poliție
În cazul firmelor de Pază și protecție.
Obținerea autorizației de funcționare de la Banca Națională
În cazul caselor de schimb valutar.
Obținerea avizului de la Comisia de Supraveghere a Asiguratorilor
În cazul firmelor de asigurare/reasigurare.
Abrevieri:
DSV-DIRECTIA SANITAR-VETERINARA / DSP-DIRECTIA SANITARA PUBLICA / ITM-INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA / APM-AGENTIA DE PROTECTIE A MEDIULUI.